sobota, 1 lutego 2014

Nr. 15

Witajcie! Dziś macie przyjemność zobaczyć moją pierwszą ludzką postać ( jak to brzmi xD), która kiedykolwiek starałam się naszkicować... Nie przepadam za rysowaniem ludzi, zawsze przyjemnie szkicowało mi się postaci mangowe lub ogólnie bajkowe ;)
Jednak postanowiłam wykorzystać okazję, że posiadam tak profesjonalny zestaw węgla, więc narysowałam przyjaciółce obrazek.


Najpierw zrobiłam szkic ołówkiem grafitowym, potem wygumowałam, bo doszłam do wniosku, że warto zrobić to węglem ^^


Jak widać, była to bardzo dobra decyzja. Węgiel naprawdę uatrakcyjnił tę postać (Azjaty ^_^), dlatego nie bójcie się eksperymentować! Rysujcie tak jak chcecie, stwórzcie własną idee rysowania!

2 komentarze:

  1. *c* *c* *c* jestem jedyną osobą, która posiada takie cudo na ścianie młahahahaha ]:->

    OdpowiedzUsuń
  2. Danielciaaaa świetnie ci to wyszło, naprawdę! Tylko pozazdrościć Oli! *-*

    OdpowiedzUsuń