piątek, 4 kwietnia 2014

Nr. 25

Cześć! Pewnie każdy z Was w dzieciństwie lubił sobie trochę porysować... Dziecięca wyobraźnia nie zna granic. Postanowiłam więc pokazać Wam kilka (mam ich masę) moich rysunków z okresu kiedy miałam jakieś 9-11 lat. Każdy artysta jakoś zaczynał, a oto moje początki :D

Witch, Witch wszędzie xD

 Jaki jednorożec, marzyłam o takim.

 Inspiracja "Epoka Lodowcowa 2" cóż za podobieństwo xDDD

 Rodzinka smoków.

 Kochałam rysować lwy ^^

 Słodkie pandy~ Szkoda, że siostra mi je pogniotła, bo przykleiłam sobie na szafkę :/
Uraz z dzieciństwa xD

 Moja ulubiona animacja "Król Lew".

 Wilczek~

Biedny dalmatyńczyk z dużą pupą :D

Inspiracje jak widać czerpałam z bajek, świata przyrody czy nawet fantastyki, a co Wy lubiliście rysować? Piszcie! ;)

6 komentarzy:

  1. ㅋㅋㅋ świetne rysunki Daniela, nie mogę XDDDDDDDD szczególnie ten jednorożec :D albo pupa dalmatyńczyka :D widzę, że już od małego miałaś takie zainteresowania...:D
    Ja w sumie nie pamiętam co lubiłam rysować ale były to chyba księżniczki ^-^ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwwwwwwwwww jak słodko *w* Tak na poważnie, to już wtedy było widać że masz wielki talent, wow~

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej nie umiem z tej wiewiórki z Epoki lodowcowej xD ona jest po prostu taka do siebie podobnaa~ xDDD Ale nie no wilczek i witch ci super wyszło xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że lew wyszedł Ci genialnie!!! I... "Epoka Lodowcowa" - dobre czasy mi się przypomniały.
    Szkoda jedynie, że nie ma tu "Pingwinów z Madagaskaru", ale jakoś przeżyję, haha.
    Ja niestety nigdy nie narysuję czegoś tak udanego, co Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji jeszcze się dowiedziałam, że mój nowy awatar wyglądał trochę kulawo - trzeba byłoby widzieć cały gif a nie jeszcze najgorszy jego moment ÷czytaj: początek, gdzie nic prawie nie widać÷.

      Usuń
    2. A teraz awatar inny, lecz już nie gif. (;
      Haha, słowotok.

      Usuń