sobota, 18 stycznia 2014

Nr. 13

Hej wszystkim, jak wam mija sobota? Mnie bardzo przyjemnie. Dzisiaj obiecałam, że pokaże trochę "węglowych" rysunków, więc zaczynajmy xD


To rysowałam jako pierwsze, nie wiedziałam jeszcze jaki węgiel wybrać czy coś :D

                 Później konik, który wyszedł, że tak powiem nie skromnie, bosko~
                                 
                                      No i kolejny konik, ale taki średni :D
                                A który wam się podoba najbardziej? Piszcie ;)

3 komentarze:

  1. No w końcu coś dodałaś! Tyle czekania ale powiem, ze było warto, dla takich rysunków było warto :D boskie są, serio *_* a tak przechodząc do pytania twojego to mnie najbardziej podoba się ten środkowy ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi też :D a za 2 tygodnie dodam coś ekstra ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, omg, jaki ten środkowy konik przeboski *O* jak ty to narysowałaś, serio *O* i ta zeberka zresztą też, kojarzy mi się z namu hehehe XD ale tamten ostatni konik też milusi ^w^

    OdpowiedzUsuń