sobota, 4 stycznia 2014

Nr.11


Hej wszystkim! Po krótkiej przerwie pora coś w końcu napisać ;)
Mam nadzieję, że wasze święta spędziliście w rodzinnym i ciepłym gronie. Mamy Nowy Rok, życzę wam żeby był jeszcze bardziej udany od poprzedniego, proszę rozpocznijcie go energicznie, nie przed komputerem xD
Ja starałam się wykorzystać czas wolny w święta i oczywiście dużo poświęcałam się sztuce ^^ między innymi rysowałam, tworzyłam coś nowego i w tym roku zaprezentuję wam kilka moich bazgrołków xD
Pochwalę się, że na święta dostałam niezły zestaw pędzli oraz niesamowity zestaw (nie wiem jak to nazwać xD) węglowych ołówków i wgl.węgla oraz gumki...a no i jeszcze jakieś drewniane coś do rozmazywania :D
Co dzień starałam się okryć co można nimi zrobić...
Mam nadzieję, że rozbudziłam waszą ciekawość, za 2 tygodnie pokaże wam kilka prac ;)
Także bądźcie cierpliwi :D

3 komentarze: