piątek, 6 grudnia 2013

Nr. 6

Ho! Ho! Ho! Tu Święty Mikołaj! Tzn. Daniela :D

Dzisiaj zamieszczę FILM o tym jak powstają moje pracy... Wiecie masa gumowania i poprawek, raz rysuje oko, nagle szybko robię coś przy włosach
... Czyli totalny chaos :D

Oto moje dzieło *w*
Mój brat pytał się co jej z oka wychodzi... Przecież to oczywiste, że płomień xD
Film dość przyśpieszyłam, rysowałam to z 2 godziny, a wideo ma ok. 3 min.
Dodałam go na YouTube, film w całości robiony przeze mnie, nawet podpis dodałam. Tak "Roxi" to mój pseudonim artystyczny xD
Jakość pewnie trochę uległa zmianie, przepraszam :(
A tak bardzo się cieszyłam, że wrzucę coś ciekawego... Mam nadzieję, że docenicie moje chęci xD

No, ale nie bądźmy smutni, dzisiaj 6 grudnia, więc życzymy wszystkim Wesołych Mikołajek!

6 komentarzy:

  1. awwwwwwwwwwww jak przemilusio ^w^

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi fani nie zasługują na taką jakość, spróbuje coś z tym zrobić, wrzucę to na yt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, nie musisz się dla nas aż tak przemęczać! :) Ale oczywiście jeśli chcesz... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłam muzyke...mam nadzieje że bedzie chodzic xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wohoho Daniela jakie przyspieszenie XDD dopiero teraz to zobaczyłam i ta muzyka uhuhu :D btw nie mogę się doczekać jutrzejszego postu :D

    OdpowiedzUsuń