czwartek, 12 grudnia 2013

Nr. 7

No wiecie kochani dzisiaj zamieszczam wywiad z Jessicą Kołodziej, która uczęszcza do Liceum Plastycznego w Opolu. Tak więc :

1. Dlaczego wybrałaś szkołę plastyczna a nie np. zwykle liceum?
 Powiem tak, chciałam iść do zwykłego liceum, lecz nauczycielka plastyki w gimnazjum zaproponowała mi liceum plastyczne. Na początku nie byłam jakoś zafascynowana tym pomysłem, ale gdy przyjechałam na dni otwarte, to coś mnie ruszyło i sobie powiedziała, że tu będę chodzić. Powiem krótko to Liceum plastyczne a zwykłe liceum to całkiem coś innego.
2. Radzisz sobie w szkole? Dużo od ciebie wymagają?
 Przyznam że nawet sobie radzę. Nie wiem gdzie jest trudniej , czy w liceum plastycznym czy zwykłym, lecz w plastyczniaku dochodzi rzeźba, rysunek i malarstwo, specjalizacja w moim wypadku-reklama wizualna, historia sztuki.
Czy nauczyciele wymagają? Zależy od przedmiotu i nauczyciela...
3. Od zawsze rysowanie było dla ciebie ważne?
 Zawsze coś mnie ciągnęło do rysowania. Przykładami są zeszyty, a raczej marginesy zeszytów.
4. Co czujesz kiedy rysujesz?
 Nie wiem co czuje gdy rysuje... ale chyba spokój, jestem wtedy totalnie wyciszona.
5. Co planujesz robić po szkole plastycznej?
 Po LP planuje iść na ASP- akademia sztuk pięknych , kierunek dekorator wnętrz. Takie małe marzenie , trzymajcie kciuki ^^
 Z pewnością dasz rade :D

Ode mnie to tyle, łapcie jeszcze parę prac Jessi. Hejka :)



Ma talent. :)

1 komentarz: